پس از یک پیشنهاد حاکمیتی مشترک در مورد مشتقات سهامداری مایع در Terra Classic (LUNC)، یک پیشنهاد جدید برای سه ماهه آینده ظاهر شد که تشکیل یک تیم اختصاصی متشکل از شش مهندس ارشد تمام پشته را پیشنهاد می کند.

تیم مهندسی ارشد Terra Allies – معروف به “شش سامورایی” – ارایه شده پیشنهاد خرج Q3 آنها، با تأکید بر اشتیاق عمیق آنها به عنوان دارندگان LUNC. با تعهدی قاطع برای دستیابی به “احیای واقعی اکوسیستم”، این تیم متعهد می شود که تلاش ها و تخصص خود را در راستای این هدف اختصاص دهد.

Terra در ابتدا یک اکوسیستم با چندین بخش متحرک بود. با این حال، استیبل کوین TerraUSD (UST) و دارایی LUNA آن در سال 2022 با فاجعه مواجه شد که باعث تغییرات گسترده در پروژه شد. Terra اکنون یک بلاک چین جدید به نام Terra 2.0 با یک دارایی جدید دارد که LUNA نیز نامیده می شود، اما اکثر آنها با نام Terra (LUNA2) از آن یاد می کنند.

در می 2022، بلوک پیدایش زنجیره جدید برای انجام معاملات آتی راه اندازی شد و زنجیره اصلی Terra به عنوان Terra Classic تغییر نام داد.

این تیم با ارائه یک برنامه دقیق برای سه ماهه سوم سال 2023، بودجه 116000 دلاری را پیشنهاد می کند. این نقشه راه مستلزم نقاط عطف مهمی مانند مهاجرت از Columbus-5 به Columbus-6 و ارتقاء به آخرین Cosmos SDK است.

علاوه بر این، نقشه راه آنها شامل دنبال کردن فهرست Terra Classic در رابط وب Keplr، یک ابزار وب برای تجسم‌های تحلیلی، و Mintscan، یک کاوشگر بلوک Cosmos است که به صرافی‌های رمزنگاری و مشتریان ارائه می‌کند.

مربوط: SEC علیه درخواست دنتون برای رد شکایت Terraform و Do Kwon استدلال می کند.

در پیشنهاد خود، این تیم آمادگی خود را برای انجام تلاش های لازم برای دستیابی به احیای اکوسیستم واقعی ابراز کرد. آنها همچنین بر تمایل خود برای همکاری و هماهنگی با سایر تیم هایی که مأموریت توسعه LUNC را تضمین می کنند، تأکید کردند. در نتیجه، جامعه LUNC تا کنون پاسخ مثبتی نشان داده است و تمایل به رای دادن به این پیشنهاد دارد.

طبق داده های CoinMarketCap، LUNC دارد فرو رفته 1.65% در 24 ساعت گذشته در حال حاضر جایگاه 75 را دارد و دارای ارزش بازار زنده 537,523,209 دلار است. عرضه در گردش سکه LUNC 5,822,833,985,154 می باشد که حداکثر عرضه آن مشخص نشده است.

مجله: Sunny Aggarwal از Osmosis Labs: «Terra به طرز باورنکردنی به ما ضربه زد».