ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

ارتباط با ما

قزوین، برج تجارت، واحد 8

hello [at] zarinexchange.com

0936-757-8863

home-2_bg3
یک پیشنهاد شگفت‌انگیز

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

01

ایمن

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت کاملا ایمن بوده و نیازی به ارسال مدارک وجود ندارد.

02

سقف شناور

در خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از زرین اکسچنج، سقف تراکنش کاربر در هر زمان امکان افزایش تا مقدار مورد نیاز را دارد.

03

سریع

پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کاربری، امکان انجام سفارشات خرید یا فروش برای شما مقدور است و این سفارشات در لحظه و به صورت خودکار انجام خواهند شد.

shapes-2_01
shapes-2_02
shapes-2_03
shapes-2_04
M
11
+

سفارشات انجام شده

K
3010
+

مشتریان راضی

70

سال های همراهی

60

گواهینامه و نشان افتخار

shapes-2_01
shapes-2_02
shapes-2_03
shapes-2_04
چرا باید زرین اکسچنج را انتخاب کنید؟

بهترین سرویس را با کمترین کارمزد دریافت کنید

سرویس اختصاصی

سرویس خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت تنها در زرین اکسچنج در دسترس است و هیچگونه رقیبی ندارد.

امن و محرمانه

شما هیچ مدرک شناسایی جهت احراز هویت ارسال نمی‌کنید و در نتیجه اطلاعات شما محرمانه و امن هستند.

کاملا اتوماتیک

تمام سفارشات خرید ووچر پرفکت مانی در زرین اکسچنج کاملا اتوماتیک و آنی انجام می‌شوند.

سقف شناور

سقف تراکنش روزانه کاربران احراز نشده، قابل افزایش بوده و با افزایش امتیاز کاربر افزایش می‌یابد.

بهترین قیمت

ما در زرین اکسچنج به شما بابت قیمت سرویس ارایه شده، تضمین بهترین قیمت را می‌دهیم.

پشتیبانی متخصص

پشتیبانی کاملا حرفه‌ای و متخصص در تمام ساعات شبانه روز و هفته پاسخگوی شما خواهد بود.

shapes-2_01
shapes-2_02
shapes-2_03
shapes-2_04
فروش ووچر پرفکت مانی
خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت
خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت
خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت
بهترین سرویس با بهترین قیمت

سرویس‌های حرفه ای زرین اکسچنج

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر بدون احراز هویت

فروش ووچر پرفکت مانی

سوالات متدوال

درباره پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی از زرین اکسچنج با سابقه بیش از 7 سال در عرصه خدمات پرداخت غیر ریالی، مشکلات هموطنان عزیز را برای پرداخت هزینه‌های مختلف دریافت خدمات یا خرید محصول از سایت‌های بین‌المللی را رفع می‌کند.

برای خرید ووچر پرفکت مانی لازم است ابتدا در سایت ثبت نام کنید و سپس برای انجام سفارش اقدام فرمایید. لازم بذکر است که امکان خرید پرفکت مانی و ووچر بدون احراز هویت و ارسال مدارک هم مقدور است.

خرید ووچر بدون احراز هویت

خرید ووچر بدون احراز هویت

خرید ووچر بدون احراز هویت سرویسی مناسب افرادی است که قصد خرید ووچر در مقدار محدود را داشته و علاقه‌ای به ارسال مدارک هویتی خودشان ندارند.

برای خرید ووچر بدون احراز هویت از زرین اکسچنج تنها کافی است که کد ملی و تاریخ تولد را وارد نمایید تا اطلاعات شما تایید شود. سپس می‌توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که این سفارشات شامل محدودیت‌هایی خواهند بود و در حال حاضر امکان ثبت سفارش بیش از دو میلیون تومان بدون احراز هویت وجود ندارد.

خرید ووچر بدون احراز هویت

فروش ووچر پرفکت مانی

فروش ووچر پرفکت مانی و فروش پرفکت مانی در زرین اکسچنج با بهترین قیمت و تسویه فوری انجام می‌شود.

در صورتی که درآمد ارزی شما به پرفکت مانی باشد می‌توانید برای نقد کردن آن از سایت زرین اکسچنج استفاده کنید و سریع‌ ترین زمان ممکن ووچر پرفکت مانی را بفروشید و ریال دریافت کنید.

توجه داشته باشید که فروش پرفکت مانی و ووچر نیازی به احراز هویت ندارد.

خرید ووچر پرفکت مانی

پاسخ سوال شما قطعا مثبت است. پرفکت مانی تدابیر امنیتی مختلفی را برای محافظت و افزایش امنیت حساب کاربران در نظر گرفته است. برای مثال در صورتی که آی پی یک کاربر در زمان ورود به سیستم نسبت به آی پی همان کاربر هنگام ثبت نام تغییر کند، ورود تنها از روش دو مرحله ای با استفاده از پین کد که به ایمیل کاربر ارسال می شود قابل انجام است. ضمن اینکه روش های دیگری نیز برای افزایش حساب کاربران در پرفکت مانی پیش بینی شده است که هر کاربر می تواند به میل خود از امکانات موجود استفاده کند. همچنین حساب کاربران ایرانی در سایت پرفکت مانی کاملا ایمن از هرگونه تحر*یم بوده و هیچگونه محدودیتی برای کاربران ایرانی در سایت پرفکت مانی وجود ندارد. این موضوع از جمله مزایای مهم این سایت به شما می‌رود.

این کار بسیار ساده است! تنها لازم است ثبت نام کنید و مشخصات هویتی را به درستی وارد نمایید. در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد، حساب کاربری شما تایید شده و امکان انجام سفارش برای شما وجود خواهد داشت.

خیر، شما می توانید بدون تایید حساب پرفکت مانی از خدمات آن استفاده کنید. البته کارمزد پرداختی در حساب های تایید نشده تقریبا 4 برابر حساب های تایید شده می باشد. ضمن اینکه توصیه می کنیم برای نگهداری مبالغ بیش از 1000 دلار حتما حساب پرفکت مانی را وریفای کنید، زیرا امکان بلوکه شدن حساب های وریفای نشده در مبالغ بالا وجود دارد. البته احراز هویت در سایت پرفکت مانی برای کاربران ایرانی با ارایه پاسپورت یا مدارک شناسایی ترجمه شده مقدور است. در صورتی که حجم معاملات هفتگی شما در مجموعه بیش از 3 هزار دلار است پیشنهاد می‌کنیم ابتدا حساب پرفکت مانی خودتان را وریفای نمایید، زیرا علاوه بر افزایش امنیت باعث کاهش کارمزد از 2 درصد به نیم درصد نیز خواهد شد.

با توجه به میزان ارزش فروش و حساب بانکی کاربر، سفارشات فروش ووچر پرفکت مانی یا فروش پرفکت مانی بین سی دقیقه تا یک روز کاری تسویه حساب می شود. سفارشات در مبالغ بالا طبق سسیکل های پایا و طی سه نوبت در روز به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نوعی ارز یا پول اینترنتی است که می‌توان از آن برای خرید یا استفاده از خدمات سایت‌های مختلفی که از آن پشتیبانی می‌کنند استفاده کرد.

واحد ارز پرفکت مانی وابسته به کیف پول کاربر متفاوت است و می‌تواند ارزهای مختلفی مانند دلار، یورو یا حتی کریپتوکارنستی هایی مثل بیت‌کوین را شامل شود. با این وجود، ارز رایج مورد استفاده آن در جهان علی الخصوص در ایران “دلار” است.

روش استفاده از پرفکت مانی

استفاده از پرفکت مانی به دو حالت معمول و فراگیر است. اصلی‌ترین روش استفاده از ووچر است که در واقع شامل دو کد می‌شود. کد رقمی با نام Voucher Code و کد 16 رقمی با نام Activation Code شناخته می‌شود. هر ووچر می‌تواند شامل بیش از 1 دلار تا هزاران دلار ارزش باشد که بسته به نیاز کاربر صادر می‌شود.

این کدها در بسیاری از سایت‌ها برای پرداخت هزینه سفارشات یا خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین امکان شارژ حساب کاربری افراد را نیز دارند.

روش دوم استفاده از کیف پول پرفکت مانی است که امکان انتقال وجه بین کیف پول‌های مختلف، پرداخت توسط درگاه اختصاصی پرفکت مانی یا صدور ووچر را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

در این روش نیاز است تا کاربر یک حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ایجاد کند، در حالی که خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام در سایت آن انجام می‌شود.

ثبت نام در پرفکت مانی

برای ثبت نام در سایت پرفکت مانی شما تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز شناسه کاربری شما برایتان ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که دسترسی همیشگی به ایمیل مورد استفاده ضروری است، زیرا که ورود به حسابتان نیازمند به کد دو مرحله‌ای ارسال شده به اینباکس ایمیل شما دارد.