به گفته یک مقام وزارت خزانه‌داری، نقشه‌برداری رمزی دارایی‌های دیجیتال توسط وزارت خزانه‌داری استرالیا، رویکردی «تحقیق‌آمیز فناوری» و «مبتنی بر اصول» را برای تعریف دارایی‌های کریپتو اتخاذ می‌کند.

تروور پاور، دستیار وزیر خزانه داری استرالیا، در ۲۶ ژوئن در هفته بلاک چین استرالیا به کوین تلگراف گفت که این چارچوب به گونه ای ساخته خواهد شد که به راحتی توکن ها را بر اساس عملکرد و هدفشان طبقه بندی کند.

“کاغذ نقشه برداری توکن زمان زیادی را صرف صحبت در مورد نشانه، سیستم، ارزش ارائه شده می کند تا سعی کند هر مقرراتی را به گونه ای ساختار دهد که بر اساس آن اصول باشد تا بتوان یک توکن در آن قرار داد.” گفت و افزود:

این تلاش می‌کند که از نظر فنی ناشناس باشد. این تلاش نمی‌کند که نشانه‌ای خاص باشد.»

پاور گفت: «منصفانه است که فرض کنیم» قوانین مربوط به رمزارزها در سال 2024 ظاهر خواهد شد – اما این در نهایت به نحوه دریافت آن توسط قانونگذاران استرالیا بستگی دارد.

به گفته پاور، دارایی‌های رمزنگاری که عملکرد و کاربرد خود را در طول زمان تغییر می‌دهند، احتمالاً در معرض بررسی قرار خواهند گرفت.

«اگر آنها بسیار مهم شوند […] سپس از طریق سیستم نظارتی فارغ التحصیل خواهند شد.»

او تاکید کرد که مقررات نقشه برداری توکن باید “محکم” باشد تا بتواند به شیوه ای “خنثی از فناوری” و “مبتنی بر اصول” عمل کند تا بتواند چنین تغییراتی را در نظر بگیرد.

Trevor Power وزارت خزانه داری استرالیا در هفته بلاک چین 2023 استرالیا سخنرانی می کند. منبع: Cointelegraph.

خزانه در نظر می گیرد نقشه برداری توکن ضروری است درك كردن چگونه اکوسیستم کریپتو با چارچوب های نظارتی مالی موجود استرالیا در تعامل است.

پاور گفت که تمرین نقشه برداری توکن تحت تأثیر رژه اخیر اقدامات اجرایی نظارتی توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده قرار نگرفته است.

در عوض، پاور امیدوار است که یک چارچوب رمزنگاری در «طیف» به مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) نزدیک‌تر شود.

مربوط: عجولانه «نقشه برداری توکن» می تواند به فضای رمزنگاری استرالیا – بنیانگذار Finder آسیب برساند

پاور همچنین از شرکت‌های دارایی دیجیتالی آمریکایی و خارجی استقبال کرد تا بازار استرالیا را در نظر بگیرند – به شرط اینکه از چارچوب نقشه‌برداری رمزی پیروی کنند، که قصد دارد بین نوآوری و حمایت از مصرف‌کننده تعادل ایجاد کند:

«هر جزء مقررات دو بازو وجود دارد. یکی این است که مطمئن شوید که آن چارچوب وجود دارد، و دوم این است که مطمئن شوید که فضایی برای رشد و نوآوری صنعت وجود دارد.

خزانه داری بین 3 فوریه و 3 مارس فرآیند مشاوره ای را انجام داد که تقریباً شش ماه پس از معرفی چارچوب نقشه برداری توکن در 22 آگوست انجام شد.

مجله: کوین‌های ناپایدار: کاهش نرخ ارز، ریسک‌های بانکی و سایر ریسک‌ها وجود دارد