مدیر عامل جدید بلاک چین استرالیا، سیمون کالاگان، امیدوار است که دولت فدرال استرالیا از قوانین کریپتو از بریتانیا، هنگ کنگ و سنگاپور استفاده کند – اما قطعاً نه از ایالات متحده.

کالاگان در سمت جدید خود قصد دارد قوانین رمزنگاری را در کشور هدایت کند و از انجام اقدامات مشابه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پرهیز کند – کمیسیونی که از دو صرافی بزرگ جهان شکایت کرده و حداقل 68 توکن را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده است.

«تنظیم از طریق اجرا، معادل داشتن چکش است و همه چیز را میخ می بینیم. من فکر نمی‌کنم این رویکرد درستی برای استرالیا باشد.»

کالاگان در هفته بلاک چین سخنرانی کرد و دوران تصدی خود را به عنوان مدیر عامل بلاک چین استرالیا اعلام کرد.

در 26 ژوئن، کالاگان به عنوان مدیر عامل جدید بدنه صنعت پیک معرفی شد. او اخیراً رهبر برنامه دارایی های دیجیتال دانشگاه کمبریج و یکی از بنیانگذاران ارائه دهنده خدمات شرکتی MOOPS Tech بود.

پست اخیر سایمون کالاگان در مورد ترک نقش خود در کمبریج. منبع: لینکدین

نقش‌های قبلی کالاگان شامل یک سال پیشروی آسیا برای وام‌دهنده کریپتو سلسیوس بود، اما او چندین ماه قبل از فروپاشی شرکت را ترک کرد. او همچنین یک دوره کوتاه در وام دهنده ارزهای دیجیتال Vauld داشته است.

انتصاب او پس از تقریباً یک سال بلاتکلیفی پس از کناره‌گیری مدیر عامل سابق و حامی صنعت، استیو والاس در ژوئیه 2022 انجام شد. لورا مرکوریو برای مدت کوتاهی در سپتامبر 2022 نقش مدیر عامل را برعهده گرفت، اما او تنها چند هفته بعد به دلیل اختلاف راه خود را از سازمان جدا کرد. چشم انداز، به طور موثر صنعت بلاک چین استرالیا را بدون مدافع برای بخش بیشتری از یک سال رها می کند.

کالاگان در نقش جدید خود نماینده 112 عضو انجمن از جمله Binance Australia، Circle، Ripple و Mastercard خواهد بود که همگی خواستار مقررات شفاف‌تر هستند. او گفت:

همه می‌خواهند بدانند که پست‌های هدف کجاست تا مردم بتوانند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند، فناوری‌های خود را بسازند و شغل ایجاد کنند.»

کالاگان به کوین تلگراف گفت، دولت استرالیا برخلاف قانونگذاران آمریکایی و دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، موضع سختگیرانه ای در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ نکرده است.

وزارت خزانه داری یک “تمرین نقشه برداری نشانه” در حال انجام است تا مشخص کند که چگونه می توان دارایی های دیجیتال مختلف را قبل از هر قانونی طبقه بندی کرد، که حداقل تا سال 2024 پیش بینی نمی شود.

«ما واقعاً یک موضع قوی از این دولت فعلی ندیده‌ایم. این می تواند به این دلیل باشد که آنها به دنبال اتخاذ یک رویکرد در نظر گرفته شده هستند، که من استدلال می کنم که رویکرد خوبی است.

او امیدوار است که قانونگذاران از سنگاپور، هنگ کنگ و بریتانیا الهام بگیرند که همگی در حال توسعه طرح های نظارتی هستند که هدف آن متعادل کردن نوآوری با حمایت از مصرف کننده است.

آنها مزایای فناوری، نوآوری و مشاغلی را که ایجاد می کند و همچنین مزایای بخش مالی گسترده تر را می بینند.

مربوط: قوانین کریپتو استرالیا در معرض پیشی گرفتن از بازارهای در حال ظهور است: اتاق فکر

گزارش‌های اولیه در ماه ژوئن حاکی از آن بود که بانک مرکزی هنگ‌کنگ بر بانک‌های بزرگ فشار آورده است تا مبادلات رمزنگاری را به عنوان مشتری بپذیرند، در میان حرکت‌هایی که از شهر برای جذب شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بین‌المللی ارزهای دیجیتال انجام می‌شود.

کالاگان خاطرنشان کرد: «این واقعیت که مقامات پولی هنگ‌کنگ بانک‌ها را به همکاری با این بخش تشویق می‌کنند، فکر می‌کنم این رویکرد درستی است».

در سال 2021، یک گزارش کمیته سنای استرالیا در مورد دارایی‌های دیجیتال توصیه کرد که شرکت‌های رمزنگاری باید بتوانند تصمیمات مربوط به بانک‌زدایی را به چالش بکشند و بانک‌ها باید به‌جای اتخاذ ممنوعیت‌های کلی در این بخش، بررسی لازم را روی شرکت‌ها انجام دهند.

با این حال، دو بانک بزرگ استرالیایی اخیراً توقف‌ها، محدودیت‌ها و بلوک‌هایی را برای پرداخت‌های خاص به صرافی‌های رمزنگاری محلی اعمال کرده‌اند که هر دو به تهدید فزاینده کلاهبرداری‌های مالی اشاره می‌کنند.

من فکر نمی‌کنم که بتوانید همه چیز را در رمزارز به عنوان یک کلاهبرداری در نظر بگیرید. شما در واقع باید به داده ها نگاه کنید.

نظر: ماکسی های رمزنگاری GOP تقریباً به بدی «ارتش ضد کریپتو» دموکرات ها هستند.