همگرایی بلاک چین و هوش مصنوعی (AI) بین ChatGPT و Hedera (HBAR)، ارز دیجیتال بومی شبکه Hedera رخ داده است. با استفاده از ویژگی‌های غیرمتمرکز شبکه‌های بلاک چین، ChatGPT می‌تواند تعاملات امنی با شبکه Hedera برقرار کند و به ابزارهای آن مانند سرویس اجماع Hedera، سرویس Hedera Token و سرویس قرارداد هوشمند دسترسی داشته باشد.

در توییتر، توسعه دهنده اد مارکز ارائه شده است دستورالعمل های مربوط به ایجاد افزونه، با تمرکز بر موجودی توکن حساب های Hedera. به گفته مارکز، کاربران می‌توانند موجودی حساب‌ها را از طریق اکسپلورر شبکه مشاهده کنند یا از طریق رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار Mirror Node Rest (API) که افزونه از آن استفاده می‌کند، آن‌ها را به صورت برنامه‌نویسی بازیابی کنند. اطلاعات HBAR در نوارهای کوچک (tℏ) بازگردانده می شود، که در آن 100,000,000 tℏ نشان دهنده یک ℏ است.

حساب‌های موجود در Hedera در دفتر کل دارای نشانه‌ها، از جمله HBAR، توکن‌های قابل تعویض و توکن‌های غیرقابل تعویض ایجاد شده در Hedera ذخیره می‌شوند.

با استفاده از یک افزونه، ادغام ChatGPT با شبکه Hedera امکان بازیابی موجودی HBAR و توکن را از حساب‌های Hedera فراهم می‌کند. این ادغام تعامل بین ChatGPT و بلاک چین را ساده می کند و نظارت و مدیریت دارایی را برای کاربران ساده می کند.

پس از توسعه افزونه و عملیاتی شدن API، کاربران می توانند آن را در رابط کاربری ChatGPT نصب کنند. سپس کاربران می توانند با ChatGPT تعامل کنند تا در مورد HBAR و موجودی توکن مرتبط با حساب های Hedera پرس و جو کنند. این افزونه از Hedera mirror node Rest API درخواست می کند تا اطلاعات لازم را بازیابی کند.

مربوط: شرکت امنیت سایبری هشدار داد 100 هزار لاگین ChatGPT در تاریک وب فاش شده است

فناوری بلاک چین قابلیت تأیید و یکپارچگی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تضمین می کند. کاربران می توانند بدون نگرانی در مورد کارمزدهای بالا یا تاخیر، در ریز تراکنش ها شرکت کنند، به محتوای ممتاز دسترسی داشته باشند و در اقتصادهای توکن شده شرکت کنند.

همچنین راه را برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز باز می کند. این برنامه‌ها می‌توانند از نقاط قوت هر دو فناوری استفاده کنند، بازارهای غیرمتمرکز، پلتفرم‌های مشترک و مشارکت‌های کاربران را به ارمغان بیاورند.

مجله: ۲۵ هزار معامله‌گر روی سهام ChatGPT شرط می‌بندند، هوش مصنوعی در پرتاب تاس‌ها و موارد دیگر شرط می‌بندد.