در آخرین قسمت از گزارش بازارمارسل پچمن، تحلیلگر و نویسنده کوین تلگراف، آخرین تغییر در پرونده BlackRock Spot Bitcoin (ETF) را مورد بحث قرار می دهد که Coinbase را به عنوان “شریک نظارتی” اضافه می کند. برخی از تحلیلگران نشان داده اند که پرونده های BlackRock، Fidelity و دیگران. مسئول افزایش اخیر بیت کوین (BTC) به سمت 31000 دلار هستند، اما به گفته پچمن، آنها فقط تا حدی درست هستند زیرا نشان نمی دهد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هیچ یک از پرونده های ETF را می پذیرد.

پچمن استدلال می کند که در صورت امتناع SEC، ممکن است تصمیم دادگاه مورد نیاز باشد. می‌توان از SEC خواست قانون بازارهای نقدی ETF موجود، مانند طلا و نفت را توضیح دهد و قاضی تصمیم بگیرد که آیا همان روش برای بیت‌کوین اعمال شده است یا خیر.

https://www.youtube.com/watch?v=Vl6vJGyIUZg

در مورد افزایش اخیر بیت کوین، پچمن معتقد است که موجه بود. با این حال، با توجه به سابقه چندین رد متوالی ETF بیت کوین، و شکایات در مورد معامله شستشو و قیمت گذاری در صرافی های مبتنی بر تتر، نباید احتمال تایید آن را 60 درصد داد.

در نتیجه، پچمن معتقد است که قیمت حمایتی 30000 دلاری بیت کوین به دلیل عدم قطعیت های اقتصاد کلان، عملکرد ضعیف بازار سهام و محیط نظارتی خشن نسبت به ارزهای دیجیتال در خطر باقی می ماند.

در مورد موضوع بعدی نمایش، پچمن توضیح می‌دهد که چگونه برنامه Earn صرافی جمینی تحت تأثیر شدید تجارت جهانی جنسیس – یکی از زیرمجموعه‌های گروه ارز دیجیتال (DCG) – قرار گرفته است و چرا برادران وینکلووس می‌دانستند که این خطرات چیست.

اما، صرف نظر از اقدامات بری سیلبرت، مدیر عامل DCG، سرمایه گذاران معتقدند 25 میلیارد دلار ارز دیجیتال در خطر است. همانطور که Pechman تاکید می کند، DCG مالک Grayscale است که مدیریت Grayscale Bitcoin Trust – یک صندوق سرمایه گذاری قابل معامله به ارزش 19 میلیارد دلار – و ابزاری مشابه برای Ether با 6 میلیارد دلار را در اختیار دارد.

اپیزود کامل را بشنوید گزارش بازار برای نظر پچمن در مورد احتمال انحلال صندوق Grayscale و اینکه آیا بازار صعودی فرا رسیده است یا خیر. نمایش به طور انحصاری در جدید اجرا می شود کانال YouTube Markets & Research Cointelegraph.