RAK Digital Assets Oasis (RAK DAO)، یک منطقه آزاد در امارات متحده عربی که به شرکت های رمزنگاری اختصاص داده شده است، یادداشت تفاهمی (MOU) با بنیاد HBAR امضا کرده است تا از اعضای اکوسیستم خود از طریق یک برنامه کمک مالی و با ارائه کمک در اهرم سازی حمایت کند. بلاک چین Hedera

والاحضرت شیخ محمد بن حمید بن عبدالله القاسمی، رئیس RAK DAO، در اطلاعیه ای که برای کوین تلگراف ارسال شد، گفت که همکاری با بنیاد HBAR باعث رشد پایدار برای اکوسیستم خواهد شد و آینده ای را شکل خواهد داد که در آن امارات امارات راس ال خیمه به عنوان یک “رهبر جهانی در اقتصاد دیجیتال” ظاهر خواهد شد. او گفت:

ما با ایجاد و فعال کردن اولین اکوسیستم وب 3 دارای مجوز در جهان، تبادل بی‌وقفه اطلاعات را تسهیل می‌کنیم، کسب‌وکارها را در بخش‌ها به هم متصل می‌کنیم و راه را برای شکوفایی روابط هم افزایی هموار می‌کنیم.»

بر اساس این اطلاعیه، این همکاری به استارتاپ ها امکان دسترسی به یک برنامه کمک هزینه جامع و پشتیبانی تخصصی در زمینه های فناوری، بازاریابی و توسعه کسب و کار را می دهد. این همچنین با هدف مقیاس پذیری برای ایده های جدید در فضای Web3 است. این دو سازمان همچنین ابتکارات دیگری را ایجاد خواهند کرد، از جمله جلسات راه اندازی استارتاپ، و پروژه های مشترکی مانند استودیوهای سرمایه گذاری یا شتاب دهنده ها را راه اندازی خواهند کرد.

مربوط: نگاه اول به برج بیت کوین در دبی: Dev طرح اولیه را به اشتراک می گذارد

RAK DAO بخشی از تلاش‌های امارات متحده عربی برای حمایت از کسب‌وکارهای رمزنگاری با ارائه منطقه تجارت آزاد در این کشور است که به Web3 اختصاص دارد. مناطق آزاد در امارات متحده عربی به کارآفرینان این امکان را می دهد که مالکیت 100 درصدی کسب و کار خود را در داخل کشور داشته باشند. این مناطق تجاری نیز اغلب طرح های مالیاتی و چارچوب های نظارتی خود را دارند.

در 28 فوریه، امارت رأس‌الخیمه اعلام کرد که از فناوری‌های نوظهور مانند متاورس، بلاک چین، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO)، برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و سایر مشاغل مرتبط با رمزارز پشتیبانی خواهد کرد. از طریق RAK DAO.

امارات متحده عربی یکی از حوزه‌هایی بوده است که از فضای کریپتو پشتیبانی می‌کند. رویکرد نظارتی این کشور به ارزهای دیجیتال توجه کسب‌وکارهای جهانی ارزهای دیجیتال مانند بایننس، کوین‌بیس و جمینی را در بحبوحه عدم قطعیت نظارتی در ایالات متحده به خود جلب کرده است.

مجله: Crypto City: راهنمای دبی