یک وکیل سرپرست بررسی کمیسیون حقوقی بریتانیا در مورد اعمال قوانین بریتانیا در مورد دارایی های دیجیتال، بر نیاز به شفافیت بیشتر در مورد وام دادن به ارزهای دیجیتال تاکید کرده است.

لورا بورگوین جزئیات چهار توصیه اصلی این سازمان به دولت بریتانیا را در مصاحبه با کوین تلگراف باز کرد. این امر پس از بررسی طولانی چارچوب‌های قانونی موجود در کشور و نحوه اعمال آنها در بخش دارایی‌های دیجیتال تا به امروز صورت می‌گیرد.

همانطور که Cointelegraph در 3 ژوئیه گزارش داد، کمیسیون قانون خواستار ایجاد یک دسته مجزا از دارایی های شخصی برای ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال است. علاوه بر این، این نهاد توصیه کرد که یک پانل خاص صنعت و یک چارچوب قانونی برای دارایی‌های مرتبط با رمزنگاری و همچنین اصلاحات قانونی برای روشن کردن اینکه آیا طبقه دارایی تحت محدوده مقررات ترتیبات وثیقه مالی بریتانیا (FCAR) قرار می‌گیرد یا خیر.

Burgoyne بر اهمیت FCAR در اجازه دادن به واسطه‌های مالی سنتی برای گرفتن امنیت بر دارایی‌ها «بدون تعدادی از محدودیت‌ها و تشریفات» که به طور سنتی اعمال می‌شد، تأکید کرد.

در زمینه امور مالی، بهره امنیتی حقوقی می دهد مطالبه در صورتی که وام گیرنده نتواند تعهدات بازپرداخت خود را انجام دهد. بورگوین به کوین تلگراف گفت که هدف از این مقررات، ساده‌سازی امنیت دارایی‌ها در صورت عدم تعهد سرمایه‌گذار به تعهدات خود یا ورشکستگی است.

آنها ابزار مهمی در استفاده و تنظیم ترتیبات وثیقه هستند و برای آن ضروری است [the] عملکرد روان بازار کریپتو، و برای اطمینان از بازار، برای دانستن اینکه آیا FCAR ها در زمینه ترتیبات وثیقه در رابطه با دارایی های دیجیتال خاص اعمال می شوند یا خیر.

اینکه آیا ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال و سایر توکن‌ها می‌توانند به‌عنوان وثیقه تحت یک ترتیب وثیقه مالی واجد شرایط استفاده شوند، بستگی به این دارد که آیا دارایی‌های مورد نظر می‌توانند مطابق با FCAR ها «پول نقد»، «ابزار مالی» یا «ادعای اعتباری» باشند.

بورگوین اضافه کرد که دامنه «رژیم FCARs عمدتاً یک سوال تفسیر قانونی است» و اینکه آیا این سیاست برای کلاس‌های دارایی جدید، از جمله توکن‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و استیبل کوین‌ها اعمال می‌شود، نیاز به ارزیابی قانون موجود دارد:

به همین دلیل، ما فکر می کنیم که نیاز به بررسی وضعیت و شفاف سازی موضوع وجود دارد.

قانون مالکیت شخصی کار می کند، اما دسته جدیدی مورد نیاز است

توصیه اصلی کمیسیون قانون حول قوانین مالکیت شخصی موجود در بریتانیا و نحوه اعمال آنها در روندهای قانونی ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال تا به امروز بود.

همانطور که بورگوین توضیح می دهد، حقوق مالکیت شخصی به طور سنتی یک موضوع حقوق عمومی است تا یک موضوع حقوقی قانونی. کامن لای که توسط سیستم دادگاه و نه پارلمان ایجاد می شود، به اندازه کافی «انعطاف پذیر» در نظر گرفته شده است تا به «تنوع بی نهایت» شرایط و اختلافات پاسخ دهد:

در دهه گذشته، دادگاه‌ها مجبور شده‌اند با اختلافات مربوط به دارایی‌های دیجیتال دست و پنجه نرم کنند و در بیشتر موارد، توانسته‌اند راه‌حل‌های مناسب برون‌شده از قانون رایج را بیابند.»

نیاز به دسته سوم “متمایز” از قانون مالکیت شخصی مربوط به دارایی های دیجیتال به دلیل این واقعیت است که دارایی های دیجیتال به راحتی در دسته بندی های دارایی شخصی موجود قرار نمی گیرند.

مرتبط: ناظر مالی بریتانیا مهلت اکتبر را برای رعایت بازاریابی به شرکت‌های رمزنگاری یادآوری می‌کند

انواع حقوق مالکیت شخصی موجود در بریتانیا شامل «اشیاء در اختیار» مانند وسیله نقلیه یا رایانه شخصی، و «امور در حال عمل» مانند حقوق قانونی یا بدهی‌های بدهکار است.

دارایی‌های دیجیتال به راحتی در هیچ یک از این دو دسته قرار نمی‌گیرند و اعمال قوانین حقوقی یک یا دسته دیگر برای دارایی‌های دیجیتال همیشه به نتیجه‌ای آشکار، منصفانه یا حتی قابل اجرا نمی‌رسد.

بورگوین افزود که توصیه های کمیسیون حقوقی عمدا کوتاه و هدفمند بوده است. ایجاد یک گروه کاری متخصص و هدف قرار دادن اصلاحات قانونی تنها در مواردی که قانون عرفی نمی تواند اختلافات را حل و فصل کند، توسط دولت در نظر گرفته شده است تا توصیه ها را با تاخیر محدود ارائه کند.

مجله: Tornado Cash 2.0: مسابقه ساخت میکسرهای سکه ایمن و قانونی