بازار سهام می تواند بینش های ارزشمندی را در مورد تغییرات احتمالی قیمت بیت کوین (BTC) ارائه دهد زیرا یک محرک بالقوه بزرگ در این ماه انتظار می رود.

رقم درآمد سه ماهه دوم این ماه

قابل ذکر است که انتظار می رود اعداد سه ماهه دوم از برخی از بزرگترین شرکت های جهان در ماه جولای، از جمله:

  • UnitedHealth، Citigroup و JPMorgan در 14 جولای؛
  • بانک آمریکا و مورگان استنلی در 18 جولای؛
  • تسلا، گوگل، اپل، متا، مایکروسافت و آمازون قبل از 27 جولای.

شرکت‌های S&P 500 مجموعاً 36.5 تریلیون دلار سرمایه بازار را به خود اختصاص داده‌اند، بنابراین منطقی است که اگر فصل سود رشد متوسطی داشته باشد، انتظار تأثیر مثبت بر قیمت بیت‌کوین را داشته باشیم.

به عبارت دیگر، اگر احتمال رکود قریب الوقوع کاهش یابد، اشتهای سرمایه گذاران برای دارایی های ریسکی افزایش می یابد.

اهرمی که باید با توجه به سطح عدم قطعیت اجتناب شود

معامله‌گرانی که خواهان کاهش رشد اقتصادی جهانی بوده‌اند، در صورتی که این شرکت‌ها نتوانند رشد درآمد خود را ارائه دهند، فرصتی برای سود خواهند داشت که این امر باعث افزایش عدم اطمینان به اقتصادها می‌شود. دولت‌ها به شدت به مالیات‌ها، هم از سوی شرکت‌ها و هم از سوی مصرف‌کنندگان متکی هستند، بنابراین فصل ضعیف درآمد یک تهدید جدی است.

مطالب مرتبط: چگونه از نظر مالی برای رکود آماده شویم

سرمایه گذاران نگران هستند که سودآوری شرکت ها به دلیل تشدید بی سابقه سیاست های پولی توسط فدرال رزرو ایالات متحده و نگرانی های کلان اقتصادی کاهش یابد. به دلیل تورم مداوم، مشاغل مجبور به کاهش استخدام و استفاده از استراتژی های کاهش هزینه هستند.

با این حال، اقتصاد ایالات متحده انعطاف پذیری نشان داده است، همانطور که در آخرین رشد 0.3 درصدی خرده فروشی ماهانه در ماه مه مشهود است، در حالی که اقتصاددانان انتظار کاهش را داشتند. نتایج خرده فروشی نشان داد که کاهش قیمت نفت ممکن است به مصرف کنندگان اجازه دهد پول بیشتری را برای کالاهای دیگر خرج کنند.

چنین سناریویی توضیح می‌دهد که چرا معامله‌گران حرفه‌ای از استراتژی صعودی «کندور آهنی» برای به حداکثر رساندن سود با ریسک محدود استفاده می‌کنند، اگر بیت‌کوین در ماه جولای بالای 31550 دلار معامله شود.

استفاده از گزینه های بیت کوین برای یک استراتژی صعودی اما پوششی

خرید قراردادهای آتی بیت کوین در بازارهای صعودی نتیجه می دهد، اما مشکل در برخورد با نقدینگی ها زمانی است که قیمت بیت کوین پایین می آید. به همین دلیل است که معامله‌گران حرفه‌ای از استراتژی‌های آپشن برای به حداکثر رساندن سود و محدود کردن ضرر خود استفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط: مشتقات رمزنگاری 101: راهنمای مبتدی در مورد معاملات آتی کریپتو، گزینه های ارز دیجیتال و قراردادهای دائمی

استراتژی کندور آهنی اریب می تواند تا پایان جولای سودی بالاتر از 31550 دلار داشته باشد در حالی که اگر قیمت انقضا زیر 31000 دلار باشد ضرر را محدود می کند.

شایان ذکر است که بیت کوین 30520 دلار معامله شد زمانی که قیمت گذاری این مدل انجام شد.

استراتژی کندور آهنی گزینه های بیت کوین باز می گردد. منبع: Deribit Position Builder

اختیار خرید به دارنده آن این حق را می دهد که در آینده دارایی را با قیمت ثابت خریداری کند. برای این امتیاز، خریدار هزینه ای را پرداخت می کند که به عنوان حق بیمه شناخته می شود.

در همین حال، گزینه فروش به دارنده آن اجازه می‌دهد تا یک دارایی را با قیمت ثابت در آینده بفروشد، که این یک استراتژی حفاظتی نزولی است. از سوی دیگر، فروش یک قرارداد فروش باعث افزایش قیمت ها می شود.

کندور آهنی شامل فروش گزینه های تماس و فروش به همان قیمت و تاریخ انقضا است. مثال فوق با استفاده از قراردادهای 28 جولای تنظیم شده است، اما می توان آن را برای بازه های زمانی دیگر تطبیق داد.

مربوط: بانک های بزرگ ایالات متحده در آزمون استرس «رکود شدید» نمره قبولی می گیرند

افزایش متوسط ​​3 درصدی قیمت بیت کوین برای سود مورد نیاز است

همانطور که در بالا نشان داده شد، محدوده سود هدف 31,550 دلار (3٪ بالاتر از قیمت فعلی) تا 38,000 دلار (24.5٪ بالاتر از قیمت فعلی) است.

برای شروع معامله، سرمایه گذار باید 1.5 قرارداد از گزینه خرید 33000 دلاری و سه قرارداد از گزینه فروش 33000 دلاری را کوتاه (فروش) کند. سپس، آنها باید این روش را برای گزینه های 36000 دلاری با استفاده از همان ماه انقضا تکرار کنند.

خرید 4.8 قرارداد از گزینه فروش 31000 دلاری برای محافظت در برابر نزولی احتمالی نیز مورد نیاز است. در نهایت، باید 3.7 قرارداد از گزینه تماس 38000 دلاری را خریداری کنید تا ضررهای بالاتر از سطح را محدود کنید.

سود خالص این استراتژی در 0.206 بیت کوین (6290 دلار به قیمت های فعلی) بین 33000 تا 36000 دلار به اوج خود می رسد، اما اگر بیت کوین در محدوده 32150 دلار و 37150 دلار معامله شود، سود خالص این استراتژی بالاتر از 0.087 BTC (2655 دلار به قیمت های فعلی) باقی می ماند.

سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای باز کردن این استراتژی کندور آهنی، حداکثر ضرر (0.087 BTC یا 2655 دلار) است که اگر بیت‌کوین در 28 جولای کمتر از 31000 دلار معامله شود، اتفاق می‌افتد.

مزیت این معامله این است که یک منطقه هدف گسترده تحت پوشش قرار می گیرد و در عین حال بازدهی بالقوه 238٪ در مقابل ضرر احتمالی را فراهم می کند. در اصل، یک فرصت اهرمی بدون ریسک های انحلال معمول قراردادهای آتی فراهم می کند.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.