بر اساس یک پست Reddit، یک توسعه‌دهنده یادداشت خداحافظی غیرمعمولی را منتشر کرده است، و عذرخواهی کرده و مشکلات قمار آنلاین خود را پس از ترک پروژه‌ای به هم ریخته سرزنش می‌کند و ارزش ۲ میلیون دلاری را در عرض چند دقیقه به ۲۰۰۰۰ دلار تبدیل می‌کند.

چندین سرمایه گذار در پروژه رمزگذاری هوش مصنوعی این کار را انجام داده اند گزارش شده است که توسعه‌دهنده آن در جریان یک رویداد مهاجرت نقدینگی یک قالیچه را انجام داد. در نتیجه، توکن پروژه، 0XENCRYPT، از معامله در حدود 2.05 دلار به پایین ترین قیمت تاریخ 0.02 دلار رسید. گردآورنده داده توکن CoinGecko افت قیمت گسترده را در حدود 2 ژوئیه ثبت کرد.

نمودار قیمت هفت روزه رمزگذاری رمزگذاری هوش مصنوعی. منبع: CoinGecko

بر خلاف دیگر فرش‌ها، توسعه‌دهنده تصمیم گرفت نامه‌ای را به جامعه پروژه بگذارد و از اقدامات خود عذرخواهی کند و اعتیاد خود را به قمار مقصر این حرکت معرفی کند، قبل از ناپدید شدن و حذف تمام پلتفرم‌های رسانه اجتماعی پروژه.

سرمایه گذاران مختلف به اشتراک گذاشته شده است تصویری از پیام توسعه دهنده در شبکه های اجتماعی. در این پست، توسعه دهنده مبارزات خود را با قمار به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که 300000 دلار در کازینوهای آنلاین از دست داده است. به‌علاوه، اگرچه توسعه‌دهنده نتوانست تضمین کند که پروژه را اصلاح می‌کند یا دوباره راه‌اندازی می‌کند، اما قول داد «همه تلاش خود را برای تبدیل شدن به فرد بهتری انجام دهد».

مربوط: نحوه تشخیص کشش فرش در DeFi: 6 نکته از Cointelegraph

اعضای جامعه از کشیدن فرش خشمگین شدند و برخی برای سازنده آرزوی کارما کردند و برخی دیگر این حرکت را بدترین هدیه تولد و پایانی عجیب برای کشیدن فرش توصیف کردند.

Trader Crypto Daddi از این که قالیچه در روز تولد او رخ داده است، ابراز تاسف کرد. کاربر توییتر ادعا کرد او پس از اعتماد به توسعه دهندگان و سرمایه گذاری در پروژه حدود 30000 دلار از دست داد. در Reddit، یکی از اعضای انجمن شرح داده شده اقدام توسعه‌دهنده برای گذاشتن یادداشت طولانی به‌عنوان «راهی عجیب برای فرش کردن»، زیرا توسعه‌دهندگان اغلب پس از انجام چنین اقداماتی بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند.

در همین حال، جیمی سو، مدیر ارشد امنیتی Binance اخیراً با Cointelegraph در مورد اینکه چگونه بازیگران بد در تاریک نت برای سرقت از کاربران رمزنگاری کار می کنند صحبت کرد. به گفته سو، هکرها دارای یک اکوسیستم تثبیت شده متشکل از جمع آوری کننده های اطلاعاتی، پالایشگرهای داده، هکرها و پولشویی ها هستند.

مجله: آیا پروژه های کریپتو باید با هکرها مذاکره کنند؟ شاید