به گفته پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، اگر بشریت در آینده با هوش مصنوعی (AI) ادغام شود، بیت کوین (BTC) می تواند ارز انتخابی برای هوش ماشینی حساس باشد.

آردوینو در گفتگو با جوزف هال، روزنامه‌نگار Cointelegraph در مصاحبه‌ای در مدرسه تابستانی Plan B در لوگانو، سوئیس، به این واقعیت فرضی پرداخت.

آردوینو معتقد است ماهیت غیرمتمرکز پروتکل بیت کوین، آن را به انتخاب طبیعی برای هوش مصنوعی در صورت پذیرش ارز دیجیتال در آینده تبدیل می کند:

“من فکر می کنم AGI قطعا فقط بیت کوین را انتخاب خواهد کرد.”

AGI یا هوش عمومی مصنوعی به هوش مصنوعی اطلاق می‌شود که می‌تواند یاد بگیرد چگونه یک کار فکری را که انسان می‌تواند انجام دهد، انجام دهد. ظهور مدل‌های بزرگ یادگیری زبان مانند ChatGPT پتانسیل هوش مصنوعی و AGI را برای بازنگری بسیاری از صنایع و تغییر اساسی نحوه انجام چندین کار توسط انسان‌ها ایجاد کرده است.

مرتبط: پس از راه‌اندازی ChatGPT، بازده ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی تا ۴۱ درصد افزایش یافت: مطالعه

آردوینو معتقد است که آینده بشریت ممکن است شامل ادغام انسان و هوش مصنوعی از طریق عناصر بیونیک و “ظرفیت مغزی تقویت شده” باشد. او Neuralink ایلان ماسک را به عنوان نمونه‌ای برجسته از تلاش‌ها برای کشف امکان شناخت تقویت‌شده توسط فناوری هوش مصنوعی برجسته کرد.

اشاره به فیلم هایی مانند ماتریکس آردوینو به‌عنوان بازنمایی‌های رایج از آینده‌ای که توسط هوش مصنوعی دیستوپیایی به نظر می‌رسد، پیشنهاد کرد که AGI به طور طبیعی بیت کوین را به ارزهای متمرکز انتخاب می‌کند:

«یک ماشین همیشه چیزی را انتخاب می‌کند که کاملاً غیرمتمرکز باشد و هیچ‌کس نتواند آن را کنترل کند. اگر ماشین‌ها مجبور باشند برای کار کردن برق هزینه کنند، همیشه از چیزی استفاده می‌کنند که انسان نمی‌تواند آن را کنترل کند و به نظر من از بیت‌کوین استفاده خواهند کرد.»

مدیر ارشد فناوری Tether، شرکتی که پشتوانه بزرگترین استیبل کوین با پشتوانه دلار ایالات متحده با ارزش بازار، Tether (USDT) است، همچنین پیشنهاد کرد که هوش مصنوعی به دلیل ماهیت متمرکز از USDT استفاده نخواهد کرد.

به گفته آردوینو، احتمال آینده ای که در آن بشریت در کنار هوش مصنوعی به هر شکل و شکلی همزیستی داشته باشد، می تواند تا 20 یا 30 سال آینده باشد. با این حال، این را می‌توان با تمرکزهای متفاوت بر پیری معکوس به جای ترکیب هوش مصنوعی و عناصر بیونیک در انسان برای تقویت توانایی‌های فیزیکی و ذهنی آنها تعیین کرد.

“آینده به من می گوید که ما به سمت هوش افزوده می رویم که در نهایت به ترکیب هوش مصنوعی با مغزهای معمولی ختم می شود. شاید این آینده بشریت باشد.»

امثال بلک راک – بزرگترین مدیر دارایی جهان – اکوسیستم هوش مصنوعی را با توجه به ماهیت “مخرب” آن به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری اصلی در نظر گرفته اند. یک گزارش چشم انداز اواسط سال نشان داد که سود S&P 500 به طور فزاینده ای در تعداد انگشت شماری از سهام فناوری متمرکز شده است.

این مصاحبه بخشی از یک مستند آینده کوین تلگراف در مورد چگونگی حضور در مدرسه بیت کوین است. در اینجا مشترک شوید (https://www.youtube.com/@cointelegraph) به تماشای.

مجله: 500٪ از نکات سهام ChatGPT کسب درآمد کنید؟ بارد به چپ متمایل می شود، 100 میلیون دلار memecoin هوش مصنوعی: AI Eye