تحلیل‌های جدید پیش‌بینی می‌کنند که گاوهای بیت کوین (BTC) با کار سختی روبرو هستند تا قیمت بیت کوین را از 35000 دلار عبور دهند.

در آخرین بازار خود به روز رسانی در 5 ژوئیه، شرکت تجاری QCP Capital محدوده متوسط ​​30000 دلار را به عنوان نقطه خنک کننده بالقوه برای بازار صعودی بیت کوین معرفی کرد.

بیت کوین در اوج رالی پس از FTX به سر می برد

با رکود قیمت بیت کوین در حدود 30000 دلار، نگرانی ها در مورد اینکه اکثر سودهای آن در حال حاضر تحقق یافته است، افزایش یافته است.

منطقه ای بین 35000 تا 40000 دلار در حال حاضر به ویژه در میان فعالان بازار که به دنبال کسب رتبه های برتر محلی هستند محبوب است و QCP یکی از آنهاست.

این شرکت در مورد برنامه‌های خود برای معاملات H2 خلاصه می‌کند: «از لحاظ تاکتیکی (کوتاه‌مدت)، تجارت مورد علاقه ما برای انجام این کار، فروش 33 هزار تا 35 هزار تماس پایان سپتامبر و استفاده از حق بیمه برای خرید 30 هزار قرار است.

QCP مقاومت ورودی را برای شاخص میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) – که برای اندازه گیری قدرت قیمت در سطوح معین در طول یک روند بازار طراحی شده است – در 35000 دلار برجسته کرد.

در ادامه آمده است: «سطوح بالا به خوبی کار می‌کنند، زیرا هر رالی از اینجا به عنوان موج پنجم پایانی از پایین‌ترین نرخ FTX در نوامبر در نظر گرفته می‌شود.

سطح 33-35k همچنین جایی است که ما شاهد مقاومت در برابر گوه و همچنین MACD هستیم که به مقاومت مثلثی 3 ساله برخورد می کند.

نمودارهای BTC/USD با مثلث MACD. منبع: QCP Capital

این به روز رسانی همچنین به یک محیط اقتصاد کلان خنک کننده اشاره می کند که به طور بالقوه نشانه های کمی برای نوسانات برای بازارها ارائه می دهد.

فدرال رزرو ایالات متحده همچنان متعصب است و مقامات معتقدند که علیرغم اینکه تورم روند نزولی ثابتی را نشان می دهد، افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

از جنبه کلان، به نظر می‌رسد فدرال رزرو در ماه جاری شاهد افزایش دیگری است (اگرچه این افزایش قیمت عمدتاً توسط بازارها تعیین می‌شود)، و به نظر می‌رسد تورم احتمالاً تا پایان سال حدود 3 تا 4 درصد راکد خواهد بود، با اثرات پایه مثبت کاهش قیمت نفت. این سه ماهه پایان یافت و قیمت اجاره بها افزایش یافت.

این بدان معناست که در حالی که کاهش تورم بازار را هیجان زده کرده است، برای فدرال رزرو با هدف تورم 2 درصدی خود چشمک می زند – نزدیک است اما احتمالا هنوز برای کاهش نرخ کافی نیست.

QCP اضافه کرد که وقتی نوبت به کاتالیزور اصلی افزایش قیمت بیت کوین در ماه گذشته می رسد – تایید بالقوه ایالات متحده برای اولین صندوق قابل معامله مبتنی بر بورس بیت کوین (ETF) – به همین ترتیب تصمیم قریب الوقوعی وجود ندارد.

درخواست 30 میلیون دلاری بایننس نگرانی ها را برانگیخت

در جاهای دیگر، معامله گران در آن روز به طور مداوم احتمال اصلاح قیمت بیت کوین جدید را مطرح کردند.

مرتبط: تحلیلگر بیت کوین منطقه لانپد 32.5 هزار دلاری را برای قیمت بیت کوین معرفی می کند

ویلیام کلمنته، یکی از بنیانگذاران Reflexivity Research، داده‌هایی را فاش کرد که نشان می‌دهد معامله‌گران آتی نسبت به بیت‌کوین در سطح جهانی صعودی نیستند.

کیت آلن، یکی از بنیانگذاران منابع نظارتی Material Indicators، گفت که با ظاهر شدن یک بلوک مقاومت جدید در دفتر سفارش بایننس با قیمت 36000 دلار، “انتظار عقب نشینی” را داشت.

مطمئن نیستم که گاوها به 36 هزار دلار برسند، اما فکر نکنید این رالی هنوز به پایان رسیده است. ممکن است در اشتباه باشم. تماشای نمودارها برای سرنخ، ” بخشی از تفسیر اظهار داشت در کنار نموداری که دیوار 30 میلیون دلاری را نشان می دهد.

داده های دفتر سفارش BTC/USD در بایننس. منبع: کیت آلن / توییتر

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 30800 دلار معامله می شود.

نمودار 1 ساعته BTC/USD. منبع: TradingView

مجله: چگونه افراد باهوش در ممکوین های احمقانه سرمایه گذاری می کنند: برنامه 3 نقطه ای برای موفقیت

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.