ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، اظهار داشت که به دلیل پیچیده بودن کیف پول‌های چند امضایی، تمام اتر (ETH) خود را به اشتراک نمی‌گذارد.

در 29 ژوئن قسمت از بدون بانک پادکست، بوترین “بزرگترین دلیل” را نشان داد که چرا او فقط بخش کوچکی از ETH خود را به اشتراک می گذارد. او توضیح داد:

«زیرا اگر ETH خود را به اشتراک بگذارید، کلیدهایی که به آن دسترسی دارند باید در زیرسیستم آنلاینی عمومی باشند. برای ایمنی، باید Multisig باشد. تنظیم Multisig برای staking هنوز هم نسبتاً دشوار است. از چند جهت پیچیده می شود.»

بوترین در پادکست Bankless در 29 ژوئن صحبت می کند. منبع: Bankless

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم و بنیان‌گذار کاردانو، در 30 ژوئن در توییتر نوشت که پس از شنیدن اینکه بوترین تنها بخش کوچکی از اتر خود را به اشتراک می‌گذارد، «در کلمات از دست داده است».

هاسکینسون افزود که “همه” کاردانو (ADA) او در معرض خطر است.

بوترین همچنین پروتکل EigenLayer را مورد بحث قرار داد که به اعتبارسنجی‌ها و سهامداران اتریوم اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را در دیگر شبکه‌های در حال ظهور «بازگشت» کنند.

در حالی که فقط در مرحله شبکه آزمایشی خود است و انتظار نمی رود تا سه ماهه سوم سال 2023 راه اندازی شود، بوترین گفت که چالش اصلی این است که “خطرات متمرکز” ایجاد می کند، و اظهار داشت:

«سیستم برای سهامداران قابل اعتماد ارزش بیشتری نسبت به سهامداران غیرقابل اعتماد دارد. سهامداران قابل اعتماد بسیار کمتر احتمال دارد که واقعاً بریده شوند.”

Sreeram Kaanan، بنیانگذار EigenLayer، توضیح داد که “ریسک های پیچیده” در بازسازی مجدد وجود دارد، و مهم است که “رویکردی محدود در بازسازی ساختمان” اتخاذ شود.

او اظهار داشت: «محدودیت‌ها چیزی است که واقعاً برای اکوسیستم خوب است و محدودیت‌هایی برای ایجاد نوآوری‌های جدید بر اساس این مفهوم وجود دارد».

شرکت کنندگان در قسمت پادکست بدون بانک در 29 ژوئن. منبع: Bankless

مربوط: ویتالیک بوترین و بنیانگذار Polygon برای کمک به ارسال 100 میلیون دلار برای تحقیقات COVID-19

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که بوترین در وبلاگی در ۹ ژوئن اعلام کرد که بلاک چین اتریوم بدون زیرساخت مقیاس‌بندی کافی برای ارزان‌تر کردن تراکنش‌ها کاملاً «شکست می‌خورد».

او همچنین به یکی دیگر از نقاط ضعف مربوط به کیف پول قراردادهای هوشمند اشاره کرد.

او توضیح داد که حرکت به سمت کیف‌پول‌های قراردادی هوشمند به دلیل پیچیدگی‌های مرتبط با تجربه کاربر، زمانی که کاربران کنترل چندین آدرس را به طور همزمان در دست می‌گیرند، منجر به چالش‌های خاصی شده است.

مجله: SEC پرونده های ETF را ناکافی می خواند، بایننس شریک یورو را از دست می دهد و اخبار دیگر: Hodler’s Digest، 25 ژوئن تا 1 ژوئیه